statystyki

Moda na projektowanie bez zysków. Kto podbije polski rynek?

autor: Sylwia Czubkowska, Barbara Sowa23.06.2015, 07:50; Aktualizacja: 23.06.2015, 07:59
Maciej Zień

Zień miał markę, klientów, inwestorów. Ale to nie wystarczyłoźródło: Newspix
autor zdjęcia: JERZY STALEGA

utalentowani, pomysłowi, mają fach w ręku, ale brakuje im wizji. A wniosków z wpadki Zienia nie wyciągną.

Brak zawartości do momentu zaakceptowania cookie


Pozostało jeszcze 0% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane