statystyki

Produkt premium znaczy wyższa marża

05.05.2015, 09:30; Aktualizacja: 05.05.2015, 09:41
sklep, jedzenie, market, zakupy

Konsumenci coraz częściej biorą pod uwagę walory zdrowotne produktów, sposób wytworzenia, trwałość itp.źródło: ShutterStock

Chociaż cena wciąż pozostaje kluczowym kryterium wyborów konsumenckich Polaków, szybko na znaczeniu zyskuje jakość. Za nią klient gotów jest zapłacić więcej, co może oznaczać nawet 30 proc. zarobku dla handlowca

Reklama


Konsumenci coraz częściej biorą pod uwagę walory zdrowotne produktów, sposób wytworzenia, trwałość itp. Dopiero następnie poszukują wyszukanego wcześniej artykułu w jak najbardziej korzystnej cenie – twierdzi Andrzej Maria Faliński, ekspert Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD).

Sektor Premium na fali

Sektor Premium na fali

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Na znaczeniu zyskiwać więc będą sklepy, hurtownie i firmy specjalizujące się w handlu artykułami z półki premium: wytwarzanymi z użyciem tradycyjnych metod i niezawierającymi polepszaczy zwiększających wydajność.


Pozostało jeszcze 88% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama