statystyki

Sklepy internetowe: Co zrobić, aby klienci nie rezygnowali z zakupów

autor: Patrycja Otto10.03.2015, 09:10; Aktualizacja: 10.03.2015, 09:12
e-zakupy-internet

Ubiegłoroczne badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Gemius pokazuje, że aż 70 proc. wizyt na stronie internetowego sklepu kończy się porzuceniem koszyka.źródło: ShutterStock

To, że klient pojawi się w internetowym sklepie, nie znaczy, że coś kupi. Ostatnia zmiana przepisów może go jeszcze zniechęcić, choć już i tak statystyki dotyczące e-zakupów były w Polsce bardzo słabe

Ubiegłoroczne badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Gemius pokazuje, że aż 70 proc. wizyt na stronie internetowego sklepu kończy się porzuceniem koszyka. Jeszcze kilka lat temu odsetek ten oscylował w okolicy 67 proc. Wzrost wynika ze stałego rozwoju rynku i co za tym idzie konkurencji. Obecnie w sieci działa 14 tys. e-sklepów. W 2010 r. ich liczba wynosiła 9,6 tys.


Pozostało jeszcze 93% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane