statystyki

UOKiK: "Promocyjne" ceny w hipermarketach tylko z nazwy

autor: Małgorzata Kryszkiewicz19.08.2014, 07:43; Aktualizacja: 19.08.2014, 08:03
Czy promocje w hipermarketach są faktycznie promocjami? UOKiK ma zastrzeżenia.

Czy promocje w hipermarketach są faktycznie promocjami? UOKiK ma zastrzeżenia.źródło: ShutterStock

Sieci mają problem z prawidłowym organizowaniem promocji. W 2013 r. Inspekcja Handlowa miała zastrzeżenia do 79 proc. skontrolowanych hipermarketów.

Reklama


W zeszłym roku pracownicy Inspekcji Handlowej przeprowadzili blisko 22 tys. kontroli, z czego 3 tys. zostało wszczętych na skutek informacji od konsumentów.


Pozostało jeszcze 92% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

Reklama