statystyki

Poczta Polska wprowadza serwis dla e-commerce

13.06.2014, 09:16; Aktualizacja: 13.06.2014, 09:24
poczta-polska

Placówka Poczty Polskiejźródło: Materiały Prasowe

Poczta Polska otwiera  serwis oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki  zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo– ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

reklama


reklama


W nowym serwisie klienci będą mogli wybrać przesyłki z gwarancjami terminów doręczeń. Poczta prezentuje także sposoby na obniżenie kosztów dostawy. Jednym z nich jest Paczka Korzyści – dzięki opłaceniu z góry liczby przesyłek, na każdą z nich otrzymuje się rabat. W serwisie w czytelny sposób zostały przedstawione informacje, na temat sposobów transportu szczególnie ciężkich lub nietypowych przedmiotów, monitorowania statusu przesyłki przez internet, czy usług pocztowych oferowanych przez aplikację czy SMS.

 - Rynek eCommerce jest dla nas bardzo ważny, to jeden z najbardziej perspektywicznych i rozwijających się w największym tempie sektorów gospodarki - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

Uzupełnieniem oferty logistycznej są produkty bankowo – ubezpieczeniowe potrzebne do prowadzenia małej firmy e-commerce oferowane przez Grupę Poczty Polskiej. Przedsiębiorcy mogą za pośrednictwem serwisu zainteresować się założeniem pocztowego konta firmowego lub rachunku bieżącego, poznać ofertę linii kredytowej czy kredytu ratalnego. Poczta oferuje także ubezpieczenie biura lub zakupionego przedmiotu.

Wśród usług dostępnych w serwisie dla e-commerce znajduje się Neofaktura – umożliwiająca zlecenie Poczcie dostarczanie faktur w formie papierowej (łącznie z drukowaniem i kopertowaniem) lub elektronicznej (wystawiane przez system Envelo). Natomiast usługa Neokartka, nadana on-line, może sprawdzić się jako kartka pocztowa z krótkim przekazem reklamowym, którą w tradycyjny sposób doręczy listonosz.

W związku z mającymi wejść w życie od stycznia 2015 r. przepisami dotyczącymi e-handlu Poczta Polska wprowadza także nową usługę – obsługę zwrotów. Zagwarantowanie konsumentowi możliwości szybkiego zwrotu zakupionego produktu wkrótce stanie się obowiązkiem każdego e-sprzedawcy. Dzięki współpracy z Pocztą, przedsiębiorca będzie mógł zapewnić klientom obsługę zwrotów. Po zgłoszeniu i weryfikacji danych firmy, Poczta udostępni jej specjalny formularz, przeznaczony do zamieszczenia na stronie.

Oprac. T.J.

reklama


Źródło:Informacja prasowa

Polecane

  • KLIENT B2B(2015-01-07 02:19) Odpowiedz 00

    Ten twór rozkłada się bo decydenci sami o to zadbali .Jako przedsiębiorca mam dość ich usług z których korzystałem przez kilka lat dlatego ze mają tam jakiś magików co jak by się wydawało zamiast klarownej oferty dla firm np. za nadawanie paczek potrafią ową ofertę podzielić na kilkanaście dziwnych tworów gdzie np. u konkurenji jest standardem dostarczenie na kolejny dzień to oni serwują paczki 24,paczki 48,paczka ekstra , paczka firmowa , pocztex 2013, pocztex expres, pocztex kurier 48, serwis kurierski, och ręce opadają ... do tego przedziały gabarytowe kilka..naście różnic dosłownie po kilka centymetrów różnicy , ileś tam przedziałów cenowych i na to wszystko zmiany umów(aneksy chyba co rok) bo jakiś magik znowu wymyślił jakies beznadziejne podziały jak nie usługi to spółki czy czego tam , w dzisiejszych czasach standardem ofert dla poszczególnych firm od firm kurierskich jest np. 2 lub 3 przedziały wagowe , dwie granice gabarytowe i koniec wszystko ma dotrzeć następnego dnia .Od nowego roku znowu coś pozmieniali ,znowu nie wiadomo jaką forą wysłać i ile się za to zapłaci . Moje zdanie jest takie DECYDENCI POCZTY POLSKIEJ MAJĄ TZW. NIE RÓWNO POD SUFITEM ,SZCZEGÓLNIE CI CO BIORĄ NAGRODY ZA TAK IDIOTYCZNE WPROWADZANIE BAŁAGANU NA POCZCIE I STRATE KLIENTÓW BO CZYM WIECEJ KOMBINUJECIE TO TYM WIECEJ KLIENTÓW TRACICIE BO WASZE USŁUGI SĄ W OGÓLE NIE KONKURENCYJNE W STOSUNKU DO INNYCH FIRM.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

reklama