statystyki

Poczta Polska: najwięcej reklamacji listów poleconych

autor: Joanna Kowalska06.06.2014, 07:38; Aktualizacja: 06.06.2014, 08:28

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport o stanie usług pocztowych w Polsce. W 2013 r. z prawie 2 mld świadczeń zrealizowanych przez Pocztę Polską ponad 0,8 mld stanowiły usługi powszechne (a więc te najszerzej dostępne – listy, paczki).

Reklama


Według raportu w Polsce działało w ostatnim roku 160 operatorów, ale UKE zwrócił szczególną uwagę na działalność Poczty Polskiej. Do końca 2015 r. jest ona operatorem wyznaczonym. Oznacza to, że ma monopol na realizację usług powszechnych. Według stanu na koniec 2013 r. Poczta Polska posiadała 7884 placówki. To o prawie 600 mniej niż w roku poprzednim.


Pozostało jeszcze 55% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Komentarze (2)

  • panJacek(2014-06-07 08:39) Zgłoś naruszenie 00

    Gdybyśmy wiedzieli gdzie składać reklamacje na InPost, to on byłby liderem reklamacji...
    Nadto - brak operatora wyznaczonego narusza art.2 Konstytucji - bo gdzie obywatel ma zgłosić np. zakaz doręczania listów innym domownikom? 160-ciu operatorom, każdemu z osobna?

    Odpowiedz
  • A.(2014-06-13 11:41) Zgłoś naruszenie 00

    To ci nowina. Tych zwykłych pewnie nikt nie może zareklamować, bo nie ma dowodu nadania.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama