Multimedia Polska rozpoczęła sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych pilotażowo w trzech miastach: Częstochowie, Łodzi oraz Toruniu, podała spółka. Sprzedaż energii elektrycznej jest świadczona przez spółkę zależną - Multimedia Polska Energia.

"Rozszerzenie oferty o sprzedaż energii elektrycznej to kolejny krok potwierdzający konsekwentną realizację naszej nowej strategii zakładającej oferowanie klientom wielu nowych usług, również wykraczających poza dotychczasowy zakres modelu biznesowego. Już niedługo uruchomimy sprzedaż energii elektrycznej w całej Polsce" - powiedział prezes Multimedia Polska Andrzej Rogowski, cytowany w komunikacie.

Klienci którzy podpiszą umowę na sprzedaż energii elektrycznej z Multimedia Polska mogą liczyć na upust do 15% względem taryfy obecnego sprzedawcy obowiązujący do końca 2014 r. oraz 5% od stycznia 2015 r. nawet do końca 2016 r., podała firma. W ramach oferty klienci zyskują również gwarancję utrzymania niskiej stawki do końca obowiązywania umowy, niezależnie do zmian cen energii elektrycznej na rynku, podkreślono.

To już trzecia nowa usługa, po telefonii komórkowej w modelu MVNO oraz usłudze monitoringu domu, wprowadzona do oferty przez Multimedia Polska w tym roku.

Pod koniec marca Multimedia Polska ogłosiła, że akcjonariusze spółki zamierzają przeprowadzić ofertę publiczną akcji i ubiegać się o dopuszczenie jej akcji do obrotu na rynku regulowanym GPW. Przeprowadzenie oferty planowane jest na II kwartał 2014 roku, zależnie od warunków rynkowych.

Multimedia Polska to jeden z wiodących na polskim rynku operatorów kablowych dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.