Kurs akcji spółki AdMassive wzrósł o 33,57% do 9,35 zł na jej debiucie na NewConnect. Jest to 394. spółka notowana na alternatywnym rynku GPW i 46. która na nim zadebiutowała w tym roku.

Ok. godz. 13:15 za jedną akcję spółki płacono 7,80 zł, co oznacza wzrost o 11,43%. Spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji serii B o wartości 2,45 mln zł. Ustalona w niej cena odniesienia to 7,0 zł. Wartość spółki, liczona według kursu odniesienia, to 9,45 mln zł.

AdMassive to spółka specjalizująca się w rozwiązaniach wspierających sprzedaż w kanałach cyfrowych: online, mobile i digital signage. "Chcąc zwiększyć zasięg i skalę działalności operacyjnej, poprzez dalszą ekspansję transgraniczną oraz w sektorze MŚP, spółka zdecydowała się na emisję akcji.

Emisja, która miała miejsce w pierwszym kwartale br., zakończyła się sukcesem. AdMassive sprzedało całą transzę akcji, pozyskując kwotę 2,45 mln zł. Spółce nie tylko udało się pozyskać kapitał na dalszy rozwój, ale także zainteresować swoją ofertą instytucje finansowe, z których jedna, czyli Investors TFI, zdecydował się przekroczyć próg 5% w liczbie głosów" - czytamy w komunikacie spółki.

AdMassive rozpoczęła działalność operacyjną w 2009 roku. W 2011 roku spółka miała ponad 12mln zł przychodów oraz ponad 1 mln zł zysku EBITDA i 800 tys. zł zysku netto.