W tym roku na uczestników XVII Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą czeka kilka nowości. Po raz pierwszy festiwal odbędzie się od czwartku do soboty (4-6 sierpnia), natomiast już 2 sierpnia bezpośrednio przy polu namiotowym stanie market Lidl, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli zaopatrzyć się w podstawowe produkty spożywcze oraz turystyczne. To pierwsza tego typu inicjatywa na największym festiwalu w Europie i kolejny etap współpracy firmy z Fundacją WOŚP.

Choć impreza rozpoczyna się dwa dni później, to już 2 sierpnia pierwsi goście Przystanku Woodstock będą mogli zrobić zakupy w specjalnym, festiwalowym markecie sieci Lidl. Sklep będzie czynny codziennie do 7 sierpnia w godzinach 6.00 rano - 3.00 w nocy. Asortyment sklepu obejmie podstawowe artykuły spożywcze i chemii gospodarczej, a także kosmetyki, ubrania oraz sprzęt do biwakowania, niezbędny podczas Przystanku. Przy markecie zostanie umieszczony bankomat, a w sklepie będzie możliwość dokonywania płatności za pomocą karty płatniczej.

„Festiwalowy sklep powstał specjalnie z myślą o uczestnikach Przystanku, którzy chcą szybko zaopatrzyć się w niezbędne na imprezie produkty. Chcemy być blisko festiwalowej publiczności i zachować dla naszych festiwalowych klientów niepowtarzalną atmosferę wydarzenia nawet podczas zwykłego robienia zakupów” - mówi Anna Biskup, reprezentująca Lidl Polska. „Rockandrollowy” Lidl będzie miał zatem specjalną, festiwalową kolorystykę. Przed sklepem zostanie umieszczona również duża tablica na wpisy, czy też złote myśli.

Lidl gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Lidl w aktywny sposób wspiera misję WOŚP. Już od dwóch lat w trakcie całotygodniowej akcji pracownicy sklepów Lidl zbierają pieniądze do orkiestrowych puszek, by Fundacja mogła zakupić sprzęt do ratowania zdrowia i życia najmłodszych. Dzięki zaangażowaniu klientów oraz pracowników w sumie Lidl przekazał na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2.400.000 złotych. "Nasza obecność na Przystanku Woodstock to kolejny etap współpracy z Fundacją WOŚP i wielkie podziękowanie dla wszystkich, którzy aktywnie włączyli się w dzieło Orkiestry, w tym również w naszych sklepach: dla wolontariuszy, klientów, pracowników i uczestników Festiwalu" - mówi Anna Biskup.

Bądźmy „eko” na Woodstocku!

W celu pogłębienia świadomości ekologicznej wśród uczestników festiwalu, Lidl wraz z firmą Stora Enso zaproponuje uczestnictwo w akcji EcoWoodstock. Wszyscy, którzy w trakcie imprezy zrobią zakupy w woodstockowym Lidlu, otrzymają specjalną festiwalową ekotorbę, na której umieszczony zostanie plan koncertów. Taką torbę będzie można wypełnić makulaturą pochodzącą np. z zakupionych wcześniej produktów spożywczych lub przeczytanych w podróży na Woodstock gazet. Torbę z makulaturą w każdej chwili można przynieść do specjalnego punktu zbiórki makulatury firmy Stora Enso i wymienić ją na specjalny festiwalowy gadżet.