Wynik EBITDA wyniósł w I kw. 144 mln euro wobec 169 mln euro przed rokiem. Marża EBITDA spadła o 5,6 pkt proc. r/r do 32,7% w I kw. 2011 r.

Na koniec marca br. liczba klientów PTC wyniosła 13,175 mln, co oznacza spadek o 1,4% r/r (przy czym liczba klientów pre-paid spadła o 2,7%, a post-paid - o 0,1%), podało też DT. 

Średni przychód z abonenta - 17 euro

ARPU (średni miesięczny przychód na abonenta) nie zmienił się w ujęciu rocznym i wyniósł 17 euro (pozostał bez zmian zarówno w grupie klientów kontraktowych, na poziomie 17 euro, oraz pre-paid - na poziomie 4 euro). 

Koszt pozyskania klienta wzrósł o 14 proc.

Średni, łączny dla klientów abonamentowych oraz dla systemu przedpłaconego, koszt pozyskania klienta (SAC) wzrósł o 14,3% r/r do 24 euro w I kw. br.