Notowany na NewConnect Direct eServices, dystrybutor elektroniki użytkowej do sieci handlowych, liczy że najpóźniej w 2012 roku przejdzie na rynek główny GPW.

Spółka szykuje emisję akcji w celu przejęcia spółki z branży.

„Ambicją spółki jest rozpoczęcie w tym roku prac nad przenosinami na główny rynek GPW, tak aby najpóźniej w przyszłym roku doszło do debiutu Direct eServices na 'dużej giełdzie'" – czytamy w komunikacie.

„Aby spełnić wymogi giełdy nasza kapitalizacja musi wzrosnąć trzykrotnie. Plan jest ambitny, ale jesteśmy przekonani, że jesteśmy w stanie tego dokonać budując w krótkim czasie maksymalną wartość dla naszych akcjonariuszy" – powiedział członek zarządu Direct Services, Wojciech Kaszycki, cytowany w komunikacie.

NWZ Direct eServices w dniu 22 marca 2011 r. ma zdecydować o nowej emisji akcji serii D, która posłuży do przejęcia kolejnej spółki. Dzięki akwizycji skala prowadzonej przez spółkę działalności ma „radykalnie wzrosnąć". „Emisja powiązana jest z kolejną akwizycją jaką chce przeprowadzić spółka i wprowadzeniem do akcjonariatu dużej instytucji finansowej.

Direct eServices jest w końcowej fazie negocjacji w tym zakresie, a zmiany w porządku obrad są potwierdzeniem, że wszystko idzie w dobrym kierunku" – czytamy dalej. „Nasza strategia zakłada dwutorowy rozwój działalności. Cały czas silnie pracujemy nad wzrostem organicznym, ale zdajemy sobie sprawę, że aby nasza kapitalizacja dynamicznie rosłą musimy rozwijać się poprzez przejęcia. Nie chcemy robić akwizycji za wszelką cenę i będziemy przejmowali tylko te podmioty, które uzupełnią naszą ofertę, a efekty takich synergii będą maksymalne. Pokazaliśmy, że potrafimy to robić przy okazji przejęcia portalu vendocom.pl" - dodał Wojciech Kaszycki.

Direct eServices zajmuje się dostarczaniem elektroniki użytkowej do sieci handlowych na terenie Polski. Współpracuje z producentami znanych marek m.in. Hewlett - Packard, Epson, Lexmark, Brother, Trust, D-link oraz sprzedaje wyroby pod własną marką – Direkt. Oprócz dystrybucji, prowadzi aktywne działania wspierające sprzedaż oraz zapewnia najwyższej jakości usługi około sprzedażowe: doradztwo oraz serwis posprzedażowy. Po IV kw. 2010 r. firma wypracowała 7,6 mln zł przychodów i 355 tys. zł zysku netto. Obecnie prognoza na 2011r. zakłada wypracowanie przez Direct eServices 11,8 mln zł przychodów i 1,04 mlnzł zysku netto.