Strony internetowe obu gazet będą dostępne za 1 funta dziennie lub 2 funty tygodniowo. Klienci, którzy zgłoszą chęć korzystania z wydań online przez dłuższy czas, za pierwsze 30 dni zapłacą promocyjną cenę 1 funta. Prenumeratorzy obu gazet w wersji drukowanej otrzymają automatycznie dostęp do ich wydań elektronicznych.


„Times” i „Sunday Times” to pierwsze spośród czterech tytułów koncernu Murdocha w Wielkiej Brytanii, które przechodzą do modelu opłat w sieci. Należą one również do pierwszych anglojęzycznych gazet, które żądają płacenia za dostęp do swych edycji online.

Wydawcy na całym świecie szukają nowych sposobów zarabiania pieniędzy oraz ograniczenia darmowego dostępu do swych wiadomości w wyszukiwarkach internetowych. Od przyszłego roku w ślady brytyjskich prekursorów ma pójść „The New York Times”, który też będzie udostępniał oglądanie swoich stron w sieci za określoną opłatą.