Pismo jest dostępne od wczoraj. Oferuje treść typową dla męskich magazynów – zdjęcia rozebranych kobiet, a także sekcje tematyczne dotyczące sportu, gadżetów, filmów, gier, muzyki, motoryzacji. Jednak w przeciwieństwie do obecnych na rynku konkurentów „Monkey Magazyn” dostępny jest za darmo i tylko w interaktywnej formie w internecie. I to ma być jego przewaga.

– Planujemy pozyskać 100 tys. aktywnych użytkowników przy pierwszym numerze – zapowiada Łukasz Wylęga, prezes i udziałowiec 9 Senses Media Group, do której należy spółka E-Publishing, wprowadzająca pismo na polski rynek. Wydaje je na licencji wydawnictwa Dennis Publishing. Brytyjski pierwowzór ukazuje się jako tygodnik od czterech lat. Miesięcznie dociera średnio do ponad 283,5 tys. czytelników i nie narzeka na brak reklam, które pozwalają mu się utrzymać.

9 Senses Media Group to holding działający na rynku outdooru, reklamy i domów mediowych. Jego tegoroczne przychody mają sięgnąć 10 mln zł. W przyszłym roku spółka chce zadebiutować na NewConnect.