Mali bez stron

A im firmy mniejsze, tym ten wynik jest gorszy. I tak wśród tych największych, zatrudniających ponad 250 pracowników, stronę ma blisko 88 proc., wśród średnich, mających przynajmniej 50 pracowników – 79 proc., a wśród tych małych, zatrudniających od 10 do 50 osób, własne strony ma ledwie niewiele ponad połowa. – Jeszcze gorzej jest zapewne wśród mikroprzedsiębiorstw – mówi Michał Łebkowski, dyrektor generalny Centrum Nowej Technologii – agencji zajmującej się kreowaniem e-wizerunku firm.

– Niestety polscy przedsiębiorcy wciąż nie są powszechnie świadomi wagi internetu we współczesnym biznesie. A ten jest ogromny. W ubiegłym roku spytaliśmy internautów, co o tym sądzą. I okazuje się, że dla 60 proc. użytkowników sieci brak firmowej strony WWW to jasny sygnał: tej firmy po prostu nie ma – dodaje Łebkowski.