statystyki

Mundial 2018: Tak Kurski zatrzyma widzów przed ekranem

autor: Elżbieta Rutkowska14.06.2018, 07:49; Aktualizacja: 14.06.2018, 09:36
pilot, telewizja, tv

Mundialowe reklamy w Polsce znajdą się nie tylko na antenach TVP, lecz także w radiu, prasie, internecie – przy tematach związanych z mundialem.źródło: ShutterStock

W wakacyjnym sezonie ogórkowym piłkarskie mistrzostwa świata są dla mediów, szczególnie elektronicznych, idealnym tematem.

Na mundialu będą się starały zarobić wszystkie media – nie tylko TVP mająca wyłączne prawa do transmisji.


Pozostało jeszcze 91% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze (1)

  • czytelnik(2018-06-14 10:17) Zgłoś naruszenie 00

    niech Kurski nie myśli, że wszyscy telewidzowie to kibice, mnie sport nie interesuje, więc co w zamian

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane