statystyki

Słodycze po turecku: Musztardowe wafle

autor: Patrycja Otto30.01.2018, 07:35; Aktualizacja: 30.01.2018, 11:39
Polska ma się stać dla tureckiego producenta jednym z największych rynków i przyczółkiem do rozwoju w regionie

Polska ma się stać dla tureckiego producenta jednym z największych rynków i przyczółkiem do rozwoju w regionieźródło: ShutterStock

Na nasz rynek wchodzi koncern ETi. W tym roku przeznaczy na inwestycje kilkanaście milionów zł. Docelowo chce wydać dużo więcej.

Reklama


Na warszawskim Mokotowie ruszyło biuro giganta z Turcji. Firma jest w setce największych przedsiębiorstw w swoim kraju. Teraz sukces chce powtórzyć nad Wisłą.

– Trwa budowa działów sprzedaży, marketingu, finansów, logistyki i dystrybucji. Prowadzimy jednocześnie zaawansowane rozmowy z sieciami w sprawie sprzedaży naszych produktów. Przewidujemy, że zakończą się w pierwszym kwartale. W kolejnym pojawiłyby się na półkach w sklepach – informuje Aleksandra Chrzanowska, główny menedżer ETi Polska.

Portfolio firmy liczy ponad 300 produktów pod 45 markami. ETi na rynku tureckim jest znane m.in. z takich marek jak Wanted, pod którą oferuje batony, Kombo (ciastka), Whola (herbatniki) czy Grax (słone przekąski). U nas na początek firma chce zaoferować 35 produktów pod 10 markami. Co roku gama ma być rozszerzana, co oznacza sukcesywny wzrost nakładów ETi w Polsce. W drugim półroczu sprzedaż ma zostać wsparta kampanią reklamową.


Pozostało jeszcze 69% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane