statystyki

Telewizja jeszcze pokróluje w reklamie

autor: Elżbieta Rutkowska28.08.2017, 07:36; Aktualizacja: 28.08.2017, 08:38
Na reklamę w sieci wydano w I półroczu o 110 mln zł więcej niż rok temu, a na reklamę w telewizji o 9 mln mniej – wynika z danych Starcomu

Na reklamę w sieci wydano w I półroczu o 110 mln zł więcej niż rok temu, a na reklamę w telewizji o 9 mln mniej – wynika z danych Starcomuźródło: ShutterStock

Chociaż internet pochłania już prawie jedną trzecią wydatków na promocję, największe znaczenie w kampaniach marketingowych nadal mają stacje TV.

Reklama


Na reklamę w sieci wydano w I półroczu o 110 mln zł więcej niż rok temu, a na reklamę w telewizji o 9 mln mniej – wynika z danych Starcomu. Online wprawdzie ciągle zmniejsza dystans do lidera, ale to na telewizję nadal przypada największy kawałek „tortu” reklamowego, wartego w I półroczu 4,3 mld zł.

Polski rynek reklamy

Polski rynek reklamy

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało jeszcze 76% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama