statystyki

Polskie firmy wolą europejskie adresy domen

autor: Sylwia Czubkowska21.06.2017, 14:11
Chicco.pl pod koniec lutego kupiono za 29,5 tys. zł. Fryzjer.pl tydzień później za 23 tys. zł. To największe tegoroczne transakcje na cyfrowym wtórnym rynku Cenydomen.pl.

Chicco.pl pod koniec lutego kupiono za 29,5 tys. zł. Fryzjer.pl tydzień później za 23 tys. zł. To największe tegoroczne transakcje na cyfrowym wtórnym rynku Cenydomen.pl.źródło: ShutterStock

Podczas gdy liczba domen z końcówką .pl spada, to nasze przedsiębiorstwa wręcz zachłysnęły się adresami zagranicznymi. Utrzymują już ponad ćwierć miliona stron internetowych kończących się na .eu

Reklama


Zastój na rynku wirtualnych adresów

Zastój na rynku wirtualnych adresów

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Chicco.pl pod koniec lutego kupiono za 29,5 tys. zł. Fryzjer.pl tydzień później za 23 tys. zł. To największe tegoroczne transakcje na cyfrowym wtórnym rynku Cenydomen.pl. Kilka lat temu za co.pl zapłacono nieco ponad milion, a za urlopy.pl – 400 tys. zł.


Pozostało jeszcze 83% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

Reklama