statystyki

TSUE: Rozmiar ma znaczenie, czyli duże sklepy mogą się porównywać z małymi

autor: Patryk Słowik09.02.2017, 19:00; Aktualizacja: 09.02.2017, 19:33
handel sklep

W grudniu 2012 r. ten pierwszy rozpoczął telewizyjną kampanię zatytułowaną „Gwarancja najniższej ceny Carrefour”. W spotach porównano ceny 500 towarów sprzedawanych we własnych sklepach oraz u konkurencji.źródło: ShutterStock

Reklama porównawcza sklepów ogólnospożywczych o różnej wielkości jest dopuszczalna. Ale pod warunkiem, że reklamujący wskaże, jakiego typu placówki porównuje w kampanii promocyjnej. Uznał tak wczoraj Trybunał Sprawiedliwości UE w głośnej sprawie, w której spór toczą operatorzy sieci Carrefour oraz Intermarche.

Brak zawartości do momentu zaakceptowania cookie


Pozostało jeszcze 0% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane