statystyki

Dyskontowe porachunki: Lidl idzie na wojnę z Biedronką. Zyskają klienci

autor: Patrycja Otto17.01.2017, 07:41; Aktualizacja: 17.01.2017, 08:15
sklep, handel, biznes, market

Lidl wprowadza trzy gazetki z ofertą promocyjną tygodniowo. Dotychczas na stałe w sieci funkcjonowała jedna. Co kryje się za nową akcją?źródło: ShutterStock

 Lidl zaostrza walkę o klientów. To jego odpowiedź na zmasowane akcje Biedronki w ostatnim roku. Dla klientów oznacza to jedno – więcej towarów w atrakcyjnych cenach

Reklama


Lidl wprowadza trzy gazetki z ofertą promocyjną tygodniowo. Dotychczas na stałe w sieci funkcjonowała jedna. Co kryje się za nową akcją? Niemal dwukrotne zwiększenie puli towarów oferowanych w promocjach. Tym samym od tego tygodnia ich lista wynosić będzie kilkaset pozycji. Dla sieci oznacza to spore wydatki na obniżenie cen w swoich sklepach.

Jak wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska, nowa oferta promocyjna ma sprawić, że firma wyróżni się na tle konkurencji. – Wiemy, że inspirujemy rynek do zmian, które są korzystne dla wszystkich klientów – mówi Robaszkiewicz.

W ubiegłym roku Lidl i jego największy rywal, Biedronka, prześcigały się w działaniach promocyjnych. Można było nawet odnieść wrażenie, że kopiują swoje pomysły nawzajem. Akcja zorganizowana w jednej sieci dzień czy dwa później była wdrażana w drugiej.


Pozostało jeszcze 74% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

Reklama